توفان زندگی ...دفتری از خاطره ها
نويسنده : مازیار - ساعت 16:13 روز چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,

و این نه تنها مربوط به هند و چین است

بلکه از خانه های بی نام ، تا سفره های بی شام

از شکستگی سر جوبه ی دار خون آلود ، تا کنج زندان

از دیروز مرده ،‌تا امروز خونین

تا فردای خندان

از آسیای رمیده ، تا افریقای اسیر

حلقه به حلقه ، شعله به شعله ، قطعه به قطعه

زنجیر به زنجیر

بر پا می شود توفان زندگی

توفان زندگی ، کینه ور و خشمگین

بر پا می شود

پاره می کند ، زنجیر بندگی

تا انسان ستمکش ، بشکند

بشکافد از هم ، سینه ی تابوت

خراب کند یکسره ، دنیای کهن را ، بر سر قبرستان

قبرستان فقر ، قبرستان پول

و بندگی استعمار ، بیش از این دیگر

نکند قبول ! نکند قبول

می لرزد آسمان ... می ترسد آسمان

و زمان ... زمان و قلب زمان

و تپش قلب خون آلوده ی زمان ، تندتر می شود تند ، تر دم به دم

و روز آزادی انسان ستمکش

نزدیکتر می شود قدم به قدم

 


نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت16:43---13 مهر 1390
mazyar jon ye ahang ghamgin tosh bezar

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







shabo-mah

مازیار

shabo-mah

http://shabo-mah.loxblog.com

...دفتری از خاطره ها

توفان زندگی

...دفتری از خاطره ها

سلام من مازیار هستم 18 ساله این وب برای شاعرایی که مثل یه ستاره ی کم سو و کم نور تو آسمون شعر ادب میدرخشن و یکی از آرزو هاشون اینه که نوشته هاشونو به دیگران ارائه بدن خودشونو به دیگران بفهمونن ساخته شده..تو .این وب برای هر شاعر یه اکانت میزارم به اسم خودش و شعراشو توی لینک خودش میزارم هر خواسته ای از وب دارید بگید من اجرا میکنم .::دوستون دارم::. شب است و ماه می رقصد ستاره نقره می پاشدنسیم پونه و عطر شقایق ها ز لبهای هوس الود زنبق های وحشی بوسه می چیند و من تنهای تنهایم در این تاریکی شب خدایم آه خدایم صدایت میزنم بشنو صدایم

...دفتری از خاطره ها

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog